FAQ


 

Kancelaria Adwokacka w Siedlcach dba o swoich Klientów. Niezwykle ważna jest dla nas przejrzystość w działaniu, brak niedomówień i pełne zadowolenie Klienta z naszych usług. W związku z tym, poniżej zamieściliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Zachęcamy do skorzystania z sekcji FAQ i rozwiania wszelkich wątpliwości.

 

Jeśli nie znaleźli Państwo poniżej odpowiedzi na swoje pytanie lub też potrzebujecie Państwo więcej szczegółów w tej kwestii to zapraszamy do kontaktu:

 

  1. Ile kosztuje porada prawna?

    Porada prawna w naszej kancelarii wyceniania jest indywidualnie, z tego też powodu nie podajemy cennika na naszej stronie. Wycena zależy od ilości dokumentów, jakie adwokat musi przeanalizować, a także od stopnia skomplikowania sprawy. Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się, ile będzie kosztować porada prawna w Państwa sprawie prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

     

  2. Ile kosztuje sporządzenie pisma i prowadzenie sprawy?

    Tak jak powyżej, koszt sporządzenia pisma i prowadzenia sprawy sądowej ustalany jest indywidualnie. W przypadku omówienia wysokości opłaty za prowadzenie sprawy, ewentualne dojazdy na sprawę (jeśli odbywa się w innym mieście) lub też sporządzenie pisma ustalane są na pierwszych spotkaniach z Klientem.

     

  3. Kto pokrywa koszty sądowe?

    Osobą odpowiedzialną za pokrycie kosztów sądowych jest Klient. Nasza Kancelaria Prawna może jednak pomóc w tym aspekcie. W imieniu Klienta możemy bowiem złożyć do Sądu wniosek o obniżenie lub całkowite umorzenie kosztów sądowych.

     

  4. Czy adwokat pojawi się na sprawie?

    Oczywiście. Adwokaci Naszej Kancelarii Prawniczej zajmą się kompleksowo Państwa sprawą, zatem pojawią się także na wszystkich sprawach, jakie będą odbywać się w toku sprawy. Jeśli adwokat przypisany do Państwa sprawy nie będzie mógł pojawić się danego dnia, z powodów losowych, to wyznaczony zostanie jego zastępca, który wcześniej zapozna się z całą sprawą.

     

  5. Czy Kancelaria Prawna może reprezentować mnie w urzędach?

    Tak. Po uzyskaniu od Państwa pełnomocnictwa, możemy reprezentować Państwa zarówno w Sądach, jak i wszystkich organach administracyjnych. Po spotkaniu przekazujemy Państwu wszystkie informacje.

  6. Czy Kancelaria Prawna może sporządzić dla mnie pismo procesowe i nie reprezentować mnie w sądzie?

    Oczywiście. Zakres usług prowadzonych przez Naszą Kancelarię dopasowujemy indywidualnie do potrzeb Klienta. Możemy wyłączenie zająć się sporządzeniem pism, doradztwem lub kompleksowo zaopiekować się sprawą.

     

  7. Ile czasu trwa wizyta u prawnika?

    Czas poświęcony przez naszego prawnika dopasowywany jest indywidualnie do Klienta. Pierwsze spotkanie zajmuje przeważnie od 45 minut do godziny. Kolejne spotkania ustalane są już osobiście pomiędzy adwokatem, a Klientem.

     

  8. Czy spotkanie może odbyć się online?

    Tak. Prawnicy Naszej Kancelarii w Siedlcach są także dostępni dla naszych Klientów za pośrednictwem spotkań online.

     

  9. Czy Kancelaria świadczy także usługi dla Klientów spoza Siedlec?

    Oczywiście. Obsługujemy Klientów z całego kraju. Należy jednak pamiętać, że przy konieczności dojazdu naszych prawników na sprawę, do kosztów prowadzenia sprawy doliczone zostaną koszty dojazdu.

     

  10. Ile czasu trwa rozpatrywanie dokumentów przez prawnika?

    Celem Naszej Kancelarii Prawniczej jest takie świadczenie usług, aby sprostać wymaganiom Klientów. Wiemy, że oczekiwanie na informacje w takich sprawach jest dość stresujące. Z tego też powodu dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej udzielić pomocy naszym Klientom. Jednak analiza musi być przeprowadzona rzetelnie i dogłębnie. Z tego też powodu czas oczekiwania na odpowiedź prawnika to maksymalnie tydzień od pierwszego spotkania. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby czas ten skrócić najbardziej jak to możliwe, oczywiście bez straty jakości obsługi naszych Klientów.

     

  11. Jakie dokumenty powinienem zabrać ze sobą na pierwsze spotkanie?

    Wszystko zależy od tego, czego dotyczy sprawa. Nasi prawnicy chcą jak najlepiej zapoznać się ze wszystkimi szczegółami sprawy. Zależy nam bowiem na tym, aby nie przeoczyć żadnej kwestii i móc świadczyć dla Państwa jak najlepsze usługi. W związku z tym prosimy, aby na pierwsze spotkanie zabrać ze sobą wszystkie dokumenty dotyczące danej sprawy, jakie są w Państwa posiadaniu.

     

  12. Czy Kancelaria poprowadzi moją sprawę rozwodową?

    Tak. Zajmujemy się prawem rodzinnym, a zatem nasi prawnicy podejmą się prowadzenia sprawy rozwodowej.

  13. Czy Kancelaria prowadzi sprawy firmowe?

    Tak. W zakresie naszych usług znajdują się zarówno porady prawne dla osób fizycznych, jak i dla firm.

     

  14. Czy Kancelaria zajmie się ściągnięciem długu?

    Oczywiście. Nasi prawnicy zajmą się całym procesem windykacji i zrobimy co w naszej mocy, aby odzyskać Państwa należność.

     

  15. Czy uzyskam od Kancelarii pomoc w sprawie spadku?

    Tak. Nasi prawicy mają doświadczenie w sprawach spadkowych. Zajmiemy się zarówno podziałem spadku, jak i pomożemy we wszystkich formalnościach.

 

Jesteśmy prężnie rozwijającą się kancelarią, świadczymy usługi prawne na rzecz klientów indywidualnych oraz biznesowych. Specjalizujemy się w różnych dziedzinach prawa – m.in. rozwodach czy obsłudze klientów biznesowych.

Derlikowski Domalewski i Wspólnicy Adwokacka Spółka Komandytowa
Józefa Piłsudskiego 18 lok.3
08-110 Siedlce

e-mail: office@legalalliance.pl

tel: +48 22 629 03 32

pon. - pt.
9:00 - 18:00